marți, 7 iulie 2009

Vara. Cald, extrem de cald. Terasele in floare, berea curgea in valuri.
Intr-o seara ies la una din terase cu o domnisoara. Tanara, frumoasa, inteligenta. Bem bere, radem , mai vin niste prieteni, ce sa mai, o seara frumoasa. Se face tarziu in noapte, plecam. Cu taxiul, logic. Pe drum, tanara sugereaza ca ii e pofta de o saorma (sau cum naiba se scrie). Culmea coincidentei chiar la parterului blocului meu exista un local care oferea astfel de produse non stop. Oprim, respectiva isi achizitioneaza saorma, imi iau si eu una mica, de pofta. Eu ma apuc sa gust din ea, ea sustine ca parca n-ar manca asa in strada. In mod paradoxal prind idea si o invit sus la mine sa consumam produsele (un act de un romantism feroce de altfel). Terminam rapid de mancat, din vorba in vorba se hotaraste ea sa ramana la mine. Civilizat, trag canapeaua din sufragerie pentru ca acolo aveam aerul conditionat (in dormitorul fara aer conditionat nu se putea sta). Ne intindem cuminti pe canapea, mai vorbim una alta, ea zice la un moment dat:
'Bai, cat de cald e!'
Reactionez rapid...adica pun mana pe telecomanda de la aerul conditionat si bip-bip dau mai rece.
Mai sta ea un pic si, chicotind, spune:
'Mie imi e cald in continuare'
La care, dand dovada de o prezenta de spirit iesita din comun, ii dau replica pe un ton agasat si nervos:
'Plm, aerul conditionat e dat pe 16 grade, asta e minimul, e un model mai vechi, mai mult de atat nu face fata, n-am ce-i face!'

Tanara tuseste un pic, incearca sa isi dreaga vocea sa zica ceva, dar renunta..

Eu ma intorc nervos pe o parte gandidu-ma in sinea mea: 'Uite si asta ce fitze are...de parca toata lumea ar trebui sa aiba ultimul model de aer conditionat sa ii fie ei numai bine'. Si adormim amandoi, fiecare traindu-si nervozitatea proprie :)

Dimineata ea s-a trezit si a plecat. Am mai vazut-o de cateva ori dar nu m-a mai bagat in seama...

Mai tarziu, mult mai tarziu, am inteles si eu mai multe. Tardiv ca de obicei...

Stau si ma gandesc acum: daca nu aveam aer conditionat, oare m-as fi prins? Sau i-as fi adus niste gheata din frigider?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu