vineri, 31 iulie 2009

scopul final si munca din pasiune

Oamenii (iarasi revin la cei din minunata industrie marketing si publicitate) care cred ca scopul final al muncii lor este sa creasca TOMA cu 2 puncte si AA cu 1.5. Sau likebility de la 12 la 15.3. Si care fac munca "din pasiune pentru brand" Si sunt si foarte seriosi in aceste povesti. Dragilor, nu asta e scopul final al muncii. Scopul final este sa iti iei salariul. Sa ai bani de spart pe bere, seminte, travelling, shopping, etc.
Sunt tare curios daca toti strategicii, copywriterii, branzii pe care ii vezi declarand, dupa ce au realizat un plus de xpp sau ca au luat un premiu E sau A sau C , ca ei muncesc din pasiune, ar accepta sa munceasca asa, din pasiune si pentru binele brandului, sa zicem vreun an de zile fara salariu. Ca na, daca tot o fac din pasiune, sa fie pasiune pura. Sa nu amestecam sacrul creatiei de marketing cu profanul banilor ce intra in cont la sfarsitul lunii.
Cam cati credeti ca ar accepta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu