marți, 29 septembrie 2009

me and my ladies - varianta redusa (la absurd)

Week-end pe munte. Vara. Ne intoarcem cu trenul care normal intarzie si ajunge in Bucuresti undeva pe la ora 12 noaptea, prin urmare nici un alt mijloc de transport in afara de taxiuri. Pe care evident se luptau vreo 200 de oameni. Cum eram inca o personalitate publica in lumea taximetristilor (ma mutasem doar de putin timp in centru si aveam ani buni in spate de mers cu aceste mijloace de transport) am reusit sa gasesc o masina la telefon in aproximativ 3 minute. Cat timp asteptam masina impreuna cu tovarasul de aventuri montane aud discutia a doua tinere care voiau sa ajunga undeva pe Magheru si se vaitau disperate ca nu reusesc acest lucru. Ca un domn ce sunt le intreb politicos si civilizat daca imi permit sa le duc eu deoaresce locuiesc oarecum in zona (Piata Amzei) si imi va fi in drum dupa ce il lasam pe amic in Regie.
Fetele accepta cu un zambet larg pe buze si imi multumesc anticipat.
Vine masina, reusim sa o salvam din ghearele multimii, ne urcam il lasam pe prietenul respectiv in Regie si purcedem la drum, eu, soferul si cele doua gratii spre Magheru/Amzei. Mai vorbim de una alta (gen le povestesc eu cum era zapada sus pe varfuri, ce curajos sunt si alte bullshituri de genul asta), ajungem la destinatia demozelelor. Ele, civilizate, dau sa plateasca. Eu, ca de obicei, un domn, refuz, spunand:
- Ei se poate, oricum imi erati in drum, nu-i nici o problema.
Ele zambesc suav si imi spun:
- Atunci poate ne revansam altadata la o cafea, o bere...
Eu, zambind serios (si mirat in mintea mea - oare asa pauper arat ca nu-mi permit un drum intreg cu taxiul de tot insista fetele astea?!?):
- Hai domne', oameni suntem, atata caz pentru un drum cu taxiul. Pe aici veneam oricum. Stati linistite, nu-i nevoie de nimic.

Inutil sa va mai spun ca ele au coborat bulversate, taximetristul a ras infundat tot drumul care mai ramasese (noroc ca nu mai era mult) iar eu m-am prins ca am fost iarasi retard abia dupa cateva zile (lucru care sincer ma mira...ma asteptam sa ma prind abia dupa cateva luni)

6 comentarii:

  1. Acum spune-ne, te rog, o poveste, in care fetele au reusit sa se faca intelese. Te rog. Sint convinsa ca ai, vreau sa vad pina unde tre' sa bata saua, sa priceapa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca tu ai inteles ceva, ceva, dar nu te-ai lasat prins in jocul fetelor, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca, intre timp, te-ai mai "desteptat"... Sa nu mai faci altadata prostia sa refuzi niste fete care vor sa-ti intoarca un serviciu...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. un articol interesant, l-am citit cu multa placere

    RăspundețiȘtergere